creative thinking

bedrijfsprogramma

Voor een klant in de medische sector schreven wij in januari 2021 het bedrijfsprogramma Creative Thinking. Als voorbeeld hieronder de doelstelling, de invulling en de resultaten. Benieuwd naar de andere bedrijsprogramma’s of kunnen we met je meedenken voor een eigen bedrijfsprogramma passend bij jullie doelgroep, doelstelling en ambitie? We praten graag met je verder.

doelstelling

Het brengen van creativiteit in een wetenschappelijke omgeving met een workshopprogramma in de themaweek ‘creativiteit’. Focus op inspiratie, het aanleren van creatieve skills en echte eye-openers.

invulling

Themaweek ‘creativiteit’ met de volgende invulling:

  • KICK-OFF: Humor als kracht - een humorklas

  • STORYTELLING: Out-of-the-box denken en het vinden van creatieve oplossingen

  • JUST DO IT: Denk in oplossingen en sta verstelt van je eigen kunnen

  • SIX-WORD-STORY: Met deze trucs krijg jij je ideeën op papier

  • VISUAL THINKING: Leer met deze nieuwe techniek anders te kijken

resultaten

To be continued.